Antwoorden op uw vragen aangaande uw backoffice

Backoffice ondersteuning vergemakkelijkt uw werk enorm. U hoeft zich immers niet meer te buigen over uw salarisadministratie, uw arbeidsovereenkomsten en eventuele andere financiële zaken. Toch blijken veel werknemers nog met een paar vragen rond te lopen. Payoffice B.V. geeft graag antwoord op de veelgestelde vragen over het uitbesteden van uw backoffice.

Hoe werkt backoffice ondersteuning als ik werk via een specialist?

Als u als werknemer werkt vanuit ons bedrijf, dan verloopt uw loonbetaling via ons in plaats van via uw opdrachtgever. Uiteraard is uw opdrachtgever, degene voor wie u daadwerkelijk werkt, nog wel verantwoordelijk voor de bepaling van de hoogte van uw salaris en over uw functioneren. Maar alle zaken aangaande uw arbeidsovereenkomst en salarisadministratie liggen bij ons bureau. Hierdoor weet u zeker dat uw loonbetaling op tijd plaatsvindt en in de correcte wijze. Ook zijn wij voortdurend op de hoogte van eventuele wetswijzigingen. Uiteraard is het ook van belang dat u ons tijdig op de hoogte stelt van uw persoonlijke wijzigingen. Zo zorgen we er beiden voor dat er geen misverstanden ontstaan en dat uw administratie altijd klopt.

Wat moet ik doen om mijn salaris op tijd te ontvangen?

Om uw salaris tijdig en correct te ontvangen, dient u elke week een weekbriefje in te vullen. Dit gebeurt online, in uw gedeelte van onze online portal. Let erop dat u uw weekbriefje voor de afgelopen week uiterlijk maandagavond 23.59 invult. Onze portel sluit namelijk automatisch na dat moment. U kunt uw weekbriefje dan niet meer invullen. Komt het onverhoopt toch eens voor dat u deze deadline niet kunt halen? Neem dan direct contact met ons op. Wij kunnen de gemiste kans tot dinsdagavond 24.00 corrigeren. Of u wekelijks, 4-wekelijks of maandelijks wordt uitbetaald, ligt aan de keuze van uw opdrachtgever. Wordt u wekelijks betaald? Dan vindt u uw loonstrook elke week in onze portal. Als u maandelijks wordt betaald, verschijnt uw loonstrook elke maand in de portal. Uw jaaropgave ontvangt u online in januari.

Heeft u nog andere vragen over backoffice ondersteuning?

Wij hebben geprobeerd veelvoorkomende vragen van werknemers over backoffice ondersteuning kort en bondig voor u te beantwoorden. Heeft u nog andere vragen? Neem dan contact op met Payoffice B.V.. U bereikt ons door te bellen naar 0854019125 of stuur een e-mail naar info@payoffice.nl. U mag uw vraag over backoffice ondersteuning ook direct achterlaten op ons online contactformulier.