Wat is backoffice ondersteuning?
Wat is backoffice ondersteuning?
Je backoffice is dat deel van de organisatie dat specifiek is ingericht op ondersteuning en de verwerking van administratieve processen. Bij backoffice ondersteuning moet je dan ook denken aan het uitbesteden van je loonadministratie. Het houdt in dat een extern bedrijf je werknemers in dienst neemt en vervolgens de salarisbetalingen en arbeidsrechtelijke risico’s overneemt.
Dit is precies waar je Payoffice B.V. voor inschakelt. Wij zijn een dienstverlener die jou ontzorgt door onder meer deze zaken van je over te nemen. Dit is een groot wettelijk verschil met een bedrijf dat enkel de salarisadministratie verzorgt. Door onze backoffice constructie vermijdt je hoofdpijn. Je hoeft je namelijk over een hoop zaken niet meer druk te maken. Met Payoffice B.V. heb je geen zorgen meer over het opstellen van arbeidscontracten, jaaropgaven, het verwerken van cao-wijzigingen en het volgen van de juiste ontslagprocedures. Daardoor kun jij je weer bezig houden met het werk dat je eigenlijk wil doen.
Waarom je backoffice uitbesteden?
Ok, je weet nu wat backoffice ondersteuning inhoudt, maar nu vraag jij je natuurlijk af wat je eraan hebt. Hoe kan mijn bedrijf hiervan profiteren? Wat zijn de opbrengsten versus de kosten? Dit gaan we stap voor stap uitleggen. Een veelgehoorde klacht tegenwoordig is de enorme toename van de papieren rompslomp. Als ondernemer wil je je natuurlijk bezighouden met geld verdienen. Daarom is backoffice ondersteuning een slimme zet. Hierdoor kan jij je namelijk volledig concentreren op je core business. Dat wil zeggen geld verdienen.
Met Payoffice B.V. zit je goed
Dankzij onze eigen software, die ontwikkeld is op basis van jarenlange ervaring in de uitzendbranche, geldt Payoffice B.V. als een specialist binnen de bedrijfstak. Doordat wij onze eigen software hebben, kunnen we buitengewoon efficiënt administratieve processen verwerken. Daar zijn we zo effectief in dat we een unieke garantie geven; vindt je een beter backoffice bedrijf, dan verlagen wij ons tarief. Onze tarieven vindt je op deze pagina. (hyperlink) Vanzelfsprekend bieden we je dan ook de beste dienstverlening. Zie hieronder een overzicht van wat we voor jou kunnen doen.
- Opstellen van arbeidscontracten.
- Afdragen van sociale premies.
- Jaaropgaves opstellen.
- De juiste ontslagprocedures volgen
- Loondoorbetalingen en verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid
- Verwerking van cao- en wetswijzigingen.
- Contact onderhouden.
Vraag een offerte aan
Je kunt nu geheel vrijblijvend een offerte aanvragen dan weet je precies waar je aan toe bent. Neem contact met ons op voor een offerte op maat. Wij zijn tijdens kantooruren bereikbaar via tel. 040 30 38 500. Laat je niet aftroeven door de concurrentie en kies nu voor Payoffice B.V.!